اخبار و اطلاعیه ها
 
دانشگاه پیام نور یک دانشگاه استاندارد بین المللی است
معاون اداری،مالی دانشگاه پیام نور کشور گفت: علی رغم کیفیت بالای آموزشی و استاندارد دانشگاه پیام نور،هنوز این دانشگاه برای خانواده ها شناخته شده نیست.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،دکتر حسنی که در جمع روسای مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نوراستان فارس،سخن می گفت،اظهارداشت: با توسعه فضاهای فیزیکی و با حضور اساتید مجرب و کارکنان فعال، دانشگاه پیام نور امروز به یک دانشگاه استاندارد بین المللی تبدیل شده است.
وی افزود: آموزش، تحقیق و پژوهش گام مهم و رسالت اصلی دانشگاه پیام نور است. برای تحقق رسالت آموزشی ، بحث توسعه فضای فیزیکی درقالب ساختمانهای آموزشی،آزمایشگاهی، سالن های ورزشی را به خوبی دنبال کرده ایم به نحوی که خوشبختانه در سال گذشته 210پروژه به بهره برداری رسیده است.
دکتر حسنی اضافه کرد: امروز تمام امکانات کامل سخت افزاری و نرم افزاری در دانشگاه برای تحصیل مناسب دانشجویان فراهم شده است. علیرغم کیفیت بالای آموزشی و استاندارد دانشگاه پیام نور،هنوز این دانشگاه برای خانواده ها شناخته شده نیست.
امروز با میلیاردها تومان هزینه و صرف وقت به یک دانشگاه درجه یک در بحث آموزش ترکیبی در خاورمیانه رسیده ایم.
وی با تاکید برلزوم افزایش درآمدهای غیرشهریه ای گفت: بایستی به دنبال توسعه آموزش های آزاد باشیم و از این طریق ضمن استفاده از ظرفیت اساتید، درآمد نیز کسب نماییم.
دکتر حسنی افزود: تمام 100درصد درآمد غیرشهریه ای به خود مراکز وواحدها بازگردانده می شود.
وی افزود: این آموزشها موجب ارتقای جایگاه دانشگاه در شهرهای مختلف کشور می شود. بایستی آموزشهای ترکیبی والکترونیکی و آموزشهای آزاد را جدی بگیریم چرا که آموزش،تولید محتوا و آموزشهای آزاد جزو اهداف دانشگاه پیام نور است.
معاون اداری،مالی دانشگاه پیام نوردر بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با تلاشهای صورت گرفته در سال قبل، بدهی های دانشگاه پرداخت شده است ، اظهارداشت: برای اولین بار نیز در ابتدای سال جاری 50میلیارد تومان بودجه فعالیت های عمرانی دراختیار استانها قرار گرفته است
دکتر حسنی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور پتانسیل کاملی برای آموزش در همه مقاطع را داشته و بهترین دانشجوها را با بهترین کیفیت فارغ التحصیل می کند چرا که بهترین اساتید وبهترین کارمندان را داریم. این موضوع را روابط عمومی ها از طریق رسانه های استانی ومحلی برای خانواده ها تبیین و اعتماد سازی کنند
وی خواستار توجه مناسب به مراکز و واحدهای مناطق محروم شد و اظهارداشت: با تقویت واحدهای کوچک، جایگاه دانشگاه ارتقا خواهد یافت
معاون اداری،مالی دانشگاه پیام نور کشور درباره بیمه تکمیلی همکاران نیز گفت: با بررسی های صورت گرفته و رایزنی های انجام شده، بیمه تکمیلی درمان همکاران نیز طبق تعرفه قبلی، در سال آینده با بیمه ایران خواهد بود
دکتر حسنی با بیان اینکه هزینه های گرنت اعضای هیئت علمی پرداخت می شود، اظهارداشت: چرا باید تنها بخش اندکی از اعضای هیئت علمی، از گرنت استفاده کنند؟ گرنت متعلق به همه اعضای هیئت علمی است واین عزیزان باید با تلاش خود دراین زمینه فعال شوند.
معاون اداری،مالی دانشگاه پیام نور کشور درپایان سخنان خود اظهارداشت: استان فارس علاوه بررعایت نظم وقانونمنداری، بیشترین بودجه را جذب و بیشترین درآمدهای غیربودجه ای داشته است. علاوه براین در جذب دانشجو نیز طبق آمارهای منتشره درجایگاه خوبی قرار دارد که جای تقدیر وتشکر از رئیس استان و همه همکاران این استان دارد.
وی همچنین ازنمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز به خاطر حمایتهای ویژه از دانشگاه پیام نور تشکر کرد.
استان فارس بالاترین درآمد غیرشهریه ای دارد
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین نشست، اظهارداشت: سال گذشته استان فارس بالاترین درآمد غیرشهریه ای را داشته است.
دکتر قرائتی افزود: بیشترین حجم پروژه های دردست احداث در استان فارس قرار دارد که امیدواریم در دهه فجر امسال نیزشاهد بهره برداری از 7 پروژه عمرانی باشیم
وی افزود: صدور احکام کارکنان برای اولین بار درسطح استانها به فارس واگذار شد که تاکنون احکام جدید 500 نفر از کارکنان دراستان صادر شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور همچنین ازرتبه اول استان فارس درجذب دانشجو درسطح کشور خبرداد.
دکتر قرائتی با اشاره به برخی شایعات مبنی بربازگشت بخشی از بودجه استان به سازمان مرکزی در سال گذشته اظهارداشت: حتی یک ریال از بودجه استان، به تهران بازگردانده نشده است
وی افزود: با تلاشهای صورت گرفته بخش زیادی ازمشکل سند زمین ها و ساختمانهای دانشگاه پیام نور استان فارس حل شده است.
اجرای طرح آمایش در مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نورمدیرکل اداری دانشگاه پیام نور کشور نیزدراین نشست از بازنگری در شرایط احراز پست های سازمانی خبرداد.
دکتر حاج محمدعلی با اشاره به ادامه تحصیل اعضای هیئت علمی و همچنین کارکنان اظهارداشت: طرح آمایش درهمه مراکز وواحدها اجرا می شود .

 
 
امتیاز دهی