قابل توجه دانشجویان گرامی :
با توجه
به تغییر تاریخ های آزمون های پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399  لطفاً به نکات ذیل دقت فرمائید :
  1. کلیه دانشجویان محترم می توانند با مراجعه به سیستم گلستان و از طریق گزارش 423  تاریخ جدید امتحانات را مشاهده نمایند.
  2. کلیه آزمون های پایان ترم دروس عمومی در سامانه پیام من برگزار می گردد .
  3. کلیه دانشجویان محترم می بایست تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم وارد سامانه http://lms.gilan.pnu.ac.ir  شوند .
  4. دانشجویان پس از ورود باید دروس ثبت شده در سامانه LMS را مشاهده نمایند تا با دروس انتخاب شده در سیستم گلستان مغایرت نداشته باشد .
  5. دانشجویان می بایست در صورت مغایرت داشتن دروس ثبت شده در سامانه LMS و سیستم گلستان سریعاً به آموزش دانشگاه اطلاع رسانی نمایند تا کارشناسان در اسرع وقت بتوانند مشکلات را برطرف نمایند .
  6. در صورتیکه داشنجویان موارد مغایرت دروس ثبت شده را اعلام نکنند ، نمی توانند در امتحانات پایان ترم همان دروس شرکت نمایند . 
  7. دانشجویان پس از ورود به سامانه و انتخاب هر درس می توانند از قسمت آزمون ، از تاریخ آزمون های میان ترم و پایان ترم و روش برگزاری آزمون ( lms  یا پیام من ) اطلاع پیدا کنند  .
  8. دانشجویان پس از ورود به سامانه و انتخاب هر درس می توانند از قسمت تکلیف ، از تکالیفی که اساتید محترم برای ارزیابی نمره میان ترم مشخص کرده اند اطلاع پیدا کنند .
  9.  در صورت عدم شرکت در آزمون میان ترم و یا عدم ارائه تکالیف مربوطه ، نمره میان ترم برای دانشجویان لحاظ نخواهد شد .
  10. در صورت عدم شرکت در آزمون پایان ترم ، غیبت در آزمون برای دانشجویان لحاظ خواهد شد .
  11. آزمون پایان ترم هر درس فقط یکبار برگزار می گردد .
 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر